,

Despre mine

Salut!
Sunt Eduard, un baiat din Bucuresti.
Am 13 ani, 1,74, 75 kg, saten, ochii caprui.

Fiind un bun elev, am fost pe la diferite concursuri de lb romana, deoarece imi place.
La fiecare astfel de concursuri exista cate un subiect la care ti se cere sa realizezi o compunere libera, primind si un subiect pe care trebuie sa-l dezvolti.
Din joaca, am tot facut astfel de compuneri, prezentandu-le si uimind corectorii :)). Astfel, am inceput sa scriu, tot din joaca, si plictiseala, schite si nuvele pe teme placute de mine:
- Actiune
- Spionaj
- Science-Fiction
- Mitologie
Dintr-una intr-alta, acum cateva zile, am luat premiul I la faza pe municipiu, lb romana, olimpiada, uimind toti corectorii cu o nuvela de 8 pagini..
Asa ca am inceput sa scriu schite si nuvele, continuarea o aveti aici...

Leave a Reply